reklama

Zámok

Tak trochu na kolene napísaná báseň o premrhaných príležitostiach. A tiež som experimentoval so spôsobmi rýmovania, tak buďte zhovievaví. ;)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zámok bez prístupu,

lemovaný ohradou.

Počuť, v diaľke dupú

zástupy zlých odhadov.

Vraj ho majú chrániť,

no prichádzajú skôr než ja

im ho skúsim zvábiť,

tak sa vzdialim bez boja.

Než som si všimnúť mohol,

že tam vedie úzky chodník.

No uchádzačov je na vôkol

aspoň plný poradovník.

Mať dostatok guráže,

ignorujem pravidlá.

Veď vždy sa časom ukáže,

či len riskujúcim závidia.

Odvahu ostatní uchádzači

a podľahnú aj hradby pevné.

Spravidla sa všetkým páči,

čo nie je príliš pravidelné.

Snaha pokoriť ten zámok

bez potrebnej posily.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Šliapať cestu bez topánok,

ktoré ju objavili.

Spustila sa búrka

na tej lesnej čistine.

Mračno na mňa žmurká,

čo iróniu vystihne.

Zdá sa mi, či naozaj

sú okolnosti proti mne.

Vravia mi, len pozor daj,

veď neprišiel si nevinne.

Chránia zámok vlastným

telom a zbraňami navyše.

Najvyšší čas nepriateľom

sa ísť stratiť do skrýše.

Tam ma opantali pochybnosti,

či prekážky vôbec jestvovali.

Až keď mi na oltári minulosti

kľúč od zámku navždy vzali.

Martin Lauko

Martin Lauko

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som večný snilek a realista proti svojej vôli. Mám rád filmy, knihy, hudbu a debaty s kamarátmi. Nemám rád neoriginalitu, nespravodlivosť a dabing. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu